Translate

5 Nisan 2015 Pazar

L'oreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel


HELLO GUYS

Çok çalışkan birisi olduğumdan mütevellit hemen post yazarım ben hergün. Şaka şaka.

Bu jeli hepiniz merak ediyorsunuz kuduruyorsunuz biliyorum. 3.kullanışımda yarıladım hatta yarısını geçtiğim için yorumlayabilirim. Evet yorumluyorum.....Evet başlıyorum artık :D





Öncelikle ürünün en kötü yanı, 100mL olması. Bitti yani neredeyse 3 kullanımda. Ya da benim saçım hakikaten aslan yelesi gibi. Onun dışında bu ürün için HİÇ KÖTÜ BİR ŞEY söyleyemicem.

Bunu Gratis ten 15tl ye aldım. 30 Nisan'a kadar da bu fiyatta (indirimde). Normalde 20 tl fiyatı. Ülkemize yeni geldi ben de hemen aldım. Bu ürünü daha önce saçını boyatmamış olanlara tavsiye ediyorlar. Üzerine eşşek gibi FOR NATURAL HAIR yazıyor. Tam benlik birşey, ben de saçımı boyatmamış birisi olarak çok aklıma yattı hemen aldım. Aklımdaki tek soru işareti, acaba saçımı sertleştirir miydi? 3. kez kullanan birisi olarak söyleyebilirim ki saçı sertleştirmiyor. Biraz bile sertleştirmedi benim saçımı ya. Yani üzerine yazdığı gibi ipeksi yumuşaklık ve parlaklık da vermiyor ama.. Yalan yani birazcık ama sertleştirmediği için duacıyım çünkü bu tarz şeyler hep saçı delicesine sertleştirir. Daha önce John Frieda Go Blonder spreyini kullanmış birisi olarak söylüyorum ki bu onun yanında hakikaten ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kalıyor :D  O yok mu o.... saçımı aldı zımpara kağıdı yaptı... Ne yağlar ne ballar allahım saçımı zor yumuşattım......Neyseee:D

Kokusu nasıl, güzel tropikal. Tropik meyveler gibimsi.Tanımlayamıyorum :D Hayatta kokusundan şikayet kimse etmez yani bence, etmemeli. Kokuyla bi sorun yok yani. İçinde tabikisi ne o açan şey, Hidrojen peroksit var. O olmasa olmaz zaten.

Kutunun üzerine bi renk skalası var. Ona bakmanızı tavsiye ederim zira çok koyu renk saçın rengini nasıl açar bilemiyorum.Kahverengiden sarıya diyor çünkü ve aşamalı, bir kaç kere denemeniz lazım kesin sonuçlar için.


Kullanımına geliyorum. Ben duştan sonra,saçımı bir güzel tarıyorum. Sonra avcuma döküyorum bunu, avucumda yayıyorum. Saçlarıma dipten uca, nereyi açmak istiyorsam sürüyorum yediriyorum. Sonra hemen kurutma makinasının en sıcak ayarında tutuyorum. Açılmayı o anda görüyorum zaten. Çok az bi tonda, turuncu olmayan bir renkte bi sonuca vardım suanda. Daha da turuncu yapacağını düşünmüyorum ben. Benim saçın uçları zaten açıktı iyice sarı oldu bununla. Baya beğendim ben bu şeyi ya. Neyse kurutuyorum işte hemen görüyorum. İstersem tekrarlarım ama ben birdahaki banyoya kadar bekliyorum azar azar yapıcam, gün içinde de görmek istiyorum nasıl olduğunu hem.

Şimdi kutusunda diyor ki ELDİVENLE SÜRÜN YANİ BİŞİ OLMASIN diyor. Ben naptım, bu ürüne güvendim. Dedim ki ne olacak yahuuu... Ne yapabilir ki . AL işte bunu yaptı.





Yıkayıp kremleyince  falan düzeldi ama sorun yok. Geçti yani hemen. Siz siz olun aman yanii... Güvenmeyin öyle herşeye :D

Onun dışındaki detayları paylaşıyorum....


Böyle jel gibi .

Saçımın rengi 



Saçlarımın uçları deliler gibi kırık olabilir bu da bana koyabliir








Ya bütün fotograf makinasının efektleriyle çekmeye çalıştım işte ama keşke gün ışıgında da gösterebilseydim. Onu bana unutturmayın da gündüz çekip de fotograf koyayım..

Sonuç olarak özet geçersek;
Ben bu ürünü çok begendim. Bitince bidaha alırım ki biticek. Kesinlikle bence turuncu renk olmadı. O flaşlı fotoda öyle durmuş ama öyle değil normalde. Öyle bişi olsa ya kestiririm ya boyatırım :D Yeminimi bozarım heralde yaaa....

Saç rengi benim gibi olan, benimkine yakın olan çok az daha koyu olanların dogal bi güneş değmişlik rengi için denemesi gereken bi ürün oldugunu düşünüyorum.

Sorularınız olursa eğer sorun please. Instagramda @pineapplepieblog oldugumu unutmayın. İzleyicim olmayı unutmayın. Herşeyi unutmayın. :D

Hepinizi öpen Cansu. xxxxx



74 yorum:

  1. ben de saçlarımı hiç boyamadım ,geçen yaz go blonder uyguladım doğal bir şekilde açtım :) şu an saçlarım seninle aynı renkte ve daha da açmak istiyorum ,bu jeli kesinlikle alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ışıl saç renklerimiz benziyor bizim sen de dene bakalım nasıl olucak :))))

      Sil
    2. Birsey sormak istiyorum ürünü saça uyguladıktan sonra bir daha eski haline dönüyo mu saç yoksa kalıcımı

      Sil
    3. Birsey sormak istiyorum ürünü saça uyguladıktan sonra bir daha eski haline dönüyo mu saç yoksa kalıcımı

      Sil
    4. Birsey sormak istiyorum ürünü saça uyguladıktan sonra bir daha eski haline dönüyo mu saç yoksa kalıcımı

      Sil
  2. peki günde 1 den fazla kullanırsak bir yararı olur mu ya da hergün kullanabilir miyiz ? acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten hemen 1 günde etki etmiyor en azından bende. aşamalı bir saç açıcı oldugu için üst üste günler kullanırsanız etkisini daha iyi görürsünüz :)

      Sil
  3. saçınızda ne kadar bekletiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  4. Bende hamileyim kullanabilir miyim acaba ya güzelmiş...

    YanıtlaSil
  5. Hamileler lütfen kullanmayın. Düşen bebek ceninlerinde kimyasal boya izlerine rastlanıyor.

    YanıtlaSil
  6. ürünü kullandıktan sonra rengı kalıcı mı yoksa hemen geçıyor mu acaba ??

    YanıtlaSil
  7. Güvenlik talimatlarında h2o2 bulunur diyor.. h2o2de deri ile temas edine bu tür yanmalar aşınmalar yapabilir.. kalıcı değildir belli bi süre sonra kendiliğinden geçer.

    YanıtlaSil
  8. Boyalı saçlarda da kullanilabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyalı saçlarda etkili olacagını sanmıyorum, naturel hiç boyanmamış saçta etkili olcağı yazıyor :(

      Sil
  9. yıkandığında eski haline dönüyor mu

    YanıtlaSil
  10. Peki saçımızdan çıkar mı yoksa hep kalır mı
    Yıkadıkça çıkar mı yani çıkıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok asla cıkmıyor bende öyle bişey olmadı

      Sil
  11. merhaba benim saçlarım açıcadan yandı ama toparlandı biraz.aceba bu ürün saça zarar veriyormu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, benim tavsiyem saçlarınız düzelmeden başka bir işlem uygulamayın. ilk önce bi kendine gelsin bakım yapın bence. saça zararı illaki oluyordur sonuçta kimyasal da var içinde

      Sil
  12. Saçlarımı daha önceden boyamıştım ama artık boyamıyorum boya kalmadı. Yine de kullanamaz mıyım bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boya kalmadı diyorsanız bence bir deneyin. boyasız saçlarda kullanıma uygun çünkü.

      Sil
  13. Ben bugün ilk defa kullandim. Sacimin uclarinda hafif boya kalmisti acik kahve sari arasi. Onlari kestirip oyle uygulayacaktim ama dayanamadim ve denedim. Sacima hic bisey olmadi ve aksine yumusadi. Fönle kurutunca duzluk veriyor saci kabarik olanlari cok sevindirecek bir sonuc. Tam duz olmasa da saci yatistiriyor. Onun disinda henuz bir etkisini gormedim sadece boyali kisimlarda hafif acilma gozlemledim sanki ama kimse farketmedi :/

    YanıtlaSil
  14. merhaba!
    ben de bu üründen aldım ve en yakın zamanda güneşte denemeyi düşünüyorum. saçlarımın uçlarında kapatmaya çalıştığım ama zamanla akan bir ombre var o nedenle diplere doğru uygulamayı düşünüyorum. sonucunu görmeniz için bloguma beklerim. ayrıca blogda oldukça yeniyim sayfama beklerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Merhaba arkadaşlar bu ürünü alıcam da ürünü kaç günde bir uygulamalıyım uyguladıktan kaç gün sonra tekrar uygulamalıyım?

    YanıtlaSil
  16. Bugün ikinci kullanisim ve kuruturken acilir gibi gordum. Ama hala farkeden olmadi annem dalga geciyor :/ umitlerim tukenmeye basladi gibi. Gunes mi daha etkili yoksa fönmü arkadaslar bi yazsaniz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşte daha etkili oluyor kesinlikle denedim

      Sil
  17. Haha. Arkadaşlar bu son yorumum. İkinci uygulamayi dün gece yapmıştım evet farkeden olmamıştı ama sabah kalkip aynaya bakınca büyük bir şok yaşadım demek ki gün ışığında belli ediyormuş. İkinci uygulamada 2 Ton acilmis saclarim ben cok memnun kaldim suan tam istedigim gibi oldu 3. Uygulamayi yapmada kararsizim. Hehehe kapak oldu annemler :D sizinde başarılı sonuclar almanizi dilerim hoşcakalin :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de 3.kullanımda bir tüpü bitirdim. İkinci tüpe başladım bile :) ilk kullanımda çok korktum ama, birazcık saç uçlarımı sertleştirdi sanki. Ama ikinci ve üçüncü kullanımda gayet yumuşak bir haldeydi. Neden olduğunu anlayamadım. Şimdi Elseve Mucizevi Yağ kullanmaya başladım. Gayet yumuşak saçlarım. İlk kullanımda bile açılma yaptı saç rengimde. Yakında 4. kullanımı yapacağım. Daha belirgin olacak artık :)

    YanıtlaSil
  19. dipten sürersek zaman geçtikçe dip boyası gelmiş kadınlar gibi olurmuki

    YanıtlaSil
  20. benim saçımın uçlarında ombre var yani uçları boyalı bu ürünü kullanabilirmiyim onun üstüne ? cevap verirseniz çok sevinirimm :))

    YanıtlaSil
  21. Benim saç rengim doğal ve siyaha yakın bu ürünü kullansam işe yarar mı sizce. Kahve tonları olmasını istiyorum da

    YanıtlaSil
  22. Bence cokda iyi bisey deil bunun kalici olmasi yaaa bidaha hic dogal sacimizi kullanamicaz:( bende iki kere uyguladim evet ürün cok iyi ama hic bizamn eski haline donmicekmi acaba?? Bana bilen biri cevap versin nolur

    YanıtlaSil
  23. Bence cokda iyi bisey deil bunun kalici olmasi yaaa bidaha hic dogal sacimizi kullanamicaz:( bende iki kere uyguladim evet ürün cok iyi ama hic bizamn eski haline donmicekmi acaba?? Bana bilen biri cevap versin nolur

    YanıtlaSil
  24. Bunu uyguladıktan sonra saçlarımız daha sonra açık bi renkte mi uzayacak dipten, yoksa kendi koyu renginde mi uzayacak? Ben en çok bunu merak ediyorum. Lütfen cevap verin :)

    YanıtlaSil
  25. Bunu uyguladıktan sonra saçlarımız daha sonra açık bi renkte mi uzayacak dipten, yoksa kendi koyu renginde mi uzayacak? Ben en çok bunu merak ediyorum. Lütfen cevap verin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi renginde uzayacak. Ama killanmanizi tavsiye etmem. Saci mahfediyor

      Sil
    2. Kendi renginde uzayacak. Ama killanmanizi tavsiye etmem. Saci mahfediyor

      Sil
  26. Arkadaşlar ben yarın almayı düşünüyorum da şey saçımın rengi koyu kahve rengi. Saçımın bal köpüğü olmasını istiyorum. Uçlarına uygulayacağım. Herhangi bir boya yok saçımda. Bal köpüğü gibi bir renk olması için kaç uygulama gerek?? ☺️

    YanıtlaSil
  27. kullandiktan sonra kac gunde birdaha kullaniyorsunuz ustuste gunler kullanmak cok yanlismi olur

    YanıtlaSil
  28. kullandiktan sonra kac gunde birdaha kullaniyorsunuz ustuste gunler kullanmak cok yanlismi olur

    YanıtlaSil
  29. kullandiktan sonra kac gunde birdaha kullaniyorsunuz ustuste gunler kullanmak cok yanlismi olur

    YanıtlaSil
  30. Merhaba acaba saç diplerine sürsek deriye zarar verirmii lütfen cvp

    YanıtlaSil
  31. Merhaba acaba saç diplerine sürsek deriye zarar verirmii lütfen cvp

    YanıtlaSil
  32. meraba ben bişey sorucam uyguladım ve eski halime dönmek istiyorum yani beğenmedim acaba kalıcı mı değilsede ne kadar sürede akar bu cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  33. meraba ben bişey sorucam uyguladım ve eski halime dönmek istiyorum yani beğenmedim acaba kalıcı mı değilsede ne kadar sürede akar bu cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  34. meraba ben bişey sorucam uyguladım ve eski halime dönmek istiyorum yani beğenmedim acaba kalıcı mı değilsede ne kadar sürede akar bu cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hidrojen kendi saçınızın rengini açar herhangi bir boya kullanılmadığı içinde akma gibi birşey söz konusu değil

      Sil
  35. Kullanma tarihi kuruda nerede yazıyo??

    YanıtlaSil
  36. ben tam 3 paket kullandım. ama uzun aralıklarla yani paketler arasında aylar var. nerdeyse koyu kahve olan saçlarım baya bi açıldı utanmasa sarı olcak :) kesinlikle tavsiye ediyorumm saça hiçbir zararı yok ve çok doğal ışıltılı bi renk geldi saçıma. ilk pakette çokk hafif pek belli olmayan bi açılma oldu. ikinci pakette çevremin farkedebileceği kadar açıldı. üüçüncü pakette dediğim gibi tam istediğim sonucu aldım. üstelik bi miktar kaşlarıma da uygulamıştım onlarda açıldı bi sıkıntı olmadı.

    YanıtlaSil
  37. erkeklerde kullanabilio mu ? sakallarıma sürmek bi iki ton açmak istiyorum da yardımcı olur musun ?

    YanıtlaSil
  38. Saçı dökülen lerin bunu uygulamasi dogru mu ama diplere sürmeyecek uçlarına

    YanıtlaSil
  39. Spreyi ortalama kaç kullanımlık?

    YanıtlaSil
  40. Orada 16 yaş altı kullanamaz diyo kullanirsa nolur ki ben 14 yaşındayım ve cidden kullanmak istiyorum cevaplarsan sevinirim ☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 13 ama manic panicle falan kullancam ama bilmem bence kullanabilirsin +16 kişilerin saçlarıyla bizim saçımızın ne farkı var ben kullancam

      Sil
  41. Peki casting sunkiss saçımda kaç dakika yada ne kadar sure birakmam lazim

    YanıtlaSil
  42. Bu ürünü bir yıl önce saçımın tamamına uyguladım şuan aktı tekrar alıp üzerine sıksam nasıl olur ton farkı olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben de bu ürünü saçımın tamamına uyguladım pişmanım çok açıldı ne kadar sürede akmaya başladı akmaz diye boyatmak da istiyorum lütfen cevaplayın

      Sil
  43. sizce sprey mi yoksa jel mi daha etkili

    YanıtlaSil
  44. Bisey sorcam ben once actirdim baya sari oldu sonra sacimi siyaha boyattim acildi da ama neden sari deil aylardir hala kahverengi duruyor

    YanıtlaSil
  45. 13 yaşındayım kullanabilir miyim acil cevap

    YanıtlaSil
  46. Saçlarım kısa ve uçları dibine göre açık saçım koyu olduğu için uçlarını sarı yapmak istiyooom

    YanıtlaSil
  47. ben 15 yaşındayım kullanabilir miyim ? saçım ince telli biraz koyu kestane renginde. birşey olur mu ? şuana kadar bir kez kullandım çok az açtı lütfen cevaplayın yaşım dolayısıyla korktum 16 yaş falan diyor...

    YanıtlaSil
  48. Bu sun kiss kac kez uygulamam gerek sari olmasi icin bnm dacim koyu kahve

    YanıtlaSil
  49. Kaşlaraaaaa????acil cevap :)

    YanıtlaSil
  50. Sacim siyaha yakin bir renk bu ürün sacima zarar verirmi ne sıklikla uygulamalıyım

    YanıtlaSil